Salon Piszących w Szkocji

sobota, 24 kwietnia 2010

Witajcie!

Okazuje się, że Biszop był mnie zareklamował w wywiadzie dla Onetu i goście teraz walą drzwiami i oknami. A ja taka nieuczesana! Ostatnio zmieniłam trochę wystrój i w związku z tym stronka jest wciąż w przebudowie. Z racji występów gościnnych w zupełnie innym miejscu blogowe notki ostatnio też nieco zaniedbane.
Jeśli ktos jest tu nowy, to witam serdecznie i póki co zapraszam do czytania tu - to jak najbardziej wciąż ja, w całej krasie i chyba w najlepszym wydaniu.

5 komentarzy:

Annette ;-) pisze...

Taki wystrój mi się podoba :-)

goraca pisze...

o, widze zmiany - ladnie tu :)

Kasia pisze...

Dzieki :) Zrobilam sobie ziazi i teraz juz zupelnie nie mam czasu :) Na szczescie nie mam juz zadnego serialu do ogladania (oprocz biezacych odcinkow), wiec w sumie moge sobie popisac to i owo :) Chociaz poki co bardziej interesuje mnie owo, niz to :)

@Annette - a Ty gdzie zniknelas?

@goraca - postaram sie dzis wrzucic nastepny rozdzial :)

Annette ;-) pisze...

Nie zniknęłam. Przecież wiesz, że czasem lubię zmienić adres. Wpisz w google "zapiski grafomanki", to mnie znajdziesz - drugi link od góry.

Annette ;-) pisze...

Wiesz co... Ja na Onecie jestem cały czas, a nie na bloogu WP, który dziś mi na drugiej pozycji wyskoczył.

http://zapiskigrafomanki.blog.onet.pl